Recenze knižní série: Zrazená

2. díl knižní série


úryvek z knížky:

"Mám to říct?" opáčila jsem rázně a ustoupila od Etana, cítila jsem však, jak se za mě postavil. "Mám snad celému tvému dvoru říct, co jsi ve skutečnosti zač?"
"A co jsem?"
"Vrah!" vykřikla jsem hlasem tak silným, až se zdálo, že se kameny ve zdech otřásly. Ticho, jež se mezi námi rozhostilo, přetékalo napětím. Bylo bolestně hlasité. Cítila jsem, jak zraky všech v síni těkají mezi Jamesonem a mnou. Byli bez sebe zvědavostí, jak to dopadne. "Jak to myslíš?" zeptal se ledově. "Jsi vrah, Jamesone Barclay. Přestože nosíš korunu, jsi stejný mizera jako ten nejsprostší zločinec. Měl bys klečet na kolenou pod tíhou vlastní hanby." 

autor: Cass Kiera

počet stran knihy: 264

původní název: The Betrayed

žánr: romantický

moje hodnocení: 7,5 z 10



Komentáře