Recenze knihy: Muž, který už nezavolal

Sedm nádherných, dokonalých dní... Pak zmizel. Jaké tajemství ho k tomu přimělo?

Sarah se nedávno odstěhovala od svého manžela. Přiletěla z L.A. do Londýna za svými rodiči, kteří právě pečovali o nemocného dědečka. Zde se náhodou seznámí s krásným mužem, se kterým si padnou do oka a moc si rozumí. Takhle spolu stráví celých sedm dní, než musí Eddie odjet na dovolenou s kamarádem. Slíbí jí, že jí nezapomene zavolat nebo napsat. Jenže nezavolá. Sarah je z toho smutná, když mu pořád volá a píše a nikdo se jí neozývá. Proč? Vždyť jí toho Eddie tolik nasliboval. Má snad nějaké tajemství, které jí neřekl? Nebo pro něj nakonec nic neznamenala?

úryvek z knížky:

V koloně aut mířících na jih se objevilo prázdné místo. Z nějakého záhadného důvodu mě nenapadlo se otočit a podívat se, jestli něco nejede z druhé strany. Prostě jsem se rozběhla. Směrem k moři, směrem k Hannah. Nic jsem neslyšela; nic jsem neviděla. Neslyšela jsem burácení motoru náklaďáku řítícího se ke mně plnou rychlostí. Neslyšela jsem skřípění brzd ani vyděšené hlasy hostů na terase. Neslyšela jsem ani svůj vlastní hlas, který ze mě vytryskl v jediném hrdelním výkřiku a vzápětí umlkl, jako siréna sanitky vypnutá ve chvíli, kdy už není důvod, aby ječela dál, neslyšela jsem ani zakvílení, které ze sebe vydala Jenni, když se prodírala houfem lidí ven z restaurace. Neslyšela jsem nic.

autor: Rosie Walsh

počet stran knihy: 383

původní název: The man who didn't call

žánr: romantický

moje hodnocení: 7 z 10



Komentáře