Recenze knižní série: Zaslíbená

1. díl knižní série


úryvek z knížky:

Když jsem se o dni korunovace probudila, nepřipadal mi nijak výjimečný. Byl to naprosto všední den. Tuctové počasí, tuctové slunce, tuctová já. "Hollis," řekla mi tiše Delia Grace, když odtahovala závěsy kolem mého lůžka. "Sluhové ti přinesli truhličku."
"Cože?"
"Hádám, že je v ní něco na dnešní večer. Nemůžeš si na slavnost vzít nějaký obyčejný starý diadém," dodala a do hlasu se jí vkradl bolestně toužebný tón. Se smutným, avšak odhodlaným úsměvem mi podala ruku, aby mi pomohla vstát z postele. "Už jsi tu truhličku otevřela?" Zavrtěla hlavou. "právě dorazila a my nikdy neotvíráme truhličky určené pro tebe, má paní." Slabě jsem se na ni usmála. "Tak dobře." Když mi podržela šaty, vklouzla jsem do nich. "Podíváme se na ni," řekla jsem, došla ke stolu a otevřela truhlici. Pohled na tři dokonalé koruny posazené na černém sametu mi vyrazil dech.

autor: Cass Kiera

počet stran knihy: 272

původní název: The Betrothed

žánr: romantický

moje hodnocení: 7,5 z 10



Komentáře