Recenze knihy: Vévoda a já

Proč si mě nechce vzít, i když mě miluje?

Daphne z mocné a velké rodiny Bridgertonů si s pomocí svého nejstaršího bratra Anthonyho a své matky Lady Violet hledá vhodného manžela. Díky své kráse se stane démantem sezóny a dokonce královna Charlotte ji nazve dokonalou. Pro větší pozornost nápadníků udělá s okouzlujícím vévodou Simonem Bassetem dohodu o tom, že se jí bude na oko dvořit. Může však přátelství přerůst v něco víc? Jaká tajemství Simon skrývá? Kdo se skrývá za falešným jménem Lady Whistledown, která píše senzační bulvární noviny, kde odkrývá všechna tajemství bohatých londýnských rodin?

úryvek z knížky:

"Teď je to Hastings," poznamenala Violet automaticky, "a ano, myslím, že on a Anthony se na Oxfordu kamarádili. A řekla bych, že i v Etonu." Při té myšlence svraštila obočí a přimhouřila modré oči. "Pokud mi slouží paměť, byl to pěkný výlupek. Vždycky byl se svým otcem na kordy. Ale údajně je dost inteligentní. Mám dojem, že Anthony tvrdil, že byl v matematice nejlepší. Což," stočila oči ke stropu, "nemohu tvrdit o žádném ze svých dětí."

autor: Julia Quinnová

počet stran knihy: 304

původní název: The Duke and I

žánr: drama, romantický, historický

moje hodnocení: 8 z 10





Komentáře