Recenze knihy: Za zavřenými dveřmi

Dokonalé manželství? Nebo dokonalá lež?

Grace má o hodně mladší sestru Millie s Downovým syndromem, kterou má moc ráda a když to jde, je s ní. To je také problém, proč si nemůže najít nějakého přítele. Když totiž Grace někomu Millie představí, on ze vztahu opatrně vycouvá. Jednou se však Grace splnil sen. Potkala úžasného muže Jacka, který byl úspěšným právníkem. Dokonce si moc rozuměl s Millie. Když ji potom nečekaně požádal o ruku, nadšeně souhlasila. Po svatbě, která se uskutečnila na krásném místě, měli jet spolu na líbánky do Thajska. Jenže místo toho, aby spolu strávili svatební noc, Jack zmizí. Proč Jack zmizí? Skrývá snad něco? Jestli ano, tak co? Proč je ke Grace najednou zlý?

úryvek z knížky:

"Nastup si," řekl, vzal naše kufry a naložil je do auta. Na hádání mi byla zima, a tak jsem se jen dopotácela do auta a schoulila se ke dveřím s jediným přáním, aby mi bylo zase teplo. Čekala jsem až něco řekne, cokoliv, co by nějak vysvětlilo, proč se najednou chová jako úplně cizí člověk. Ticho se však neúnosně prodlužovalo, a tak jsem sebrala odvahu a podívala se na něj. Absence jakékoliv emoce v jeho tváři mě šokovala. Nepřekvapila by mě zlost, napětí nebo vztek. Ale nebylo tam nic. "Co se děje, Jacku?" Zeptala jsem se nejistě. Jako bych však nic neřekla. "Proboha, Jacku!" Vykřikla jsem. "Co se sakra děje?" 
"Neklej, prosím," odpověděl znechuceně. Užasle jsem se na něho podívala. "A co čekáš? Zmizíš beze slova, necháš mě samotnou o svatební noci a pak se objevíš o půl hodiny později, než jsi slíbil, a necháš mě tam mrznout. Tak snad mám aspoň právo být naštvaná, ne?!" 
"Ne," opáčil, "nemáš. Ty nemáš vůbec žádná práva."

autor: B. A. Paris

počet stran knihy: 261

původní název: Behind Closed Doors

žánr: thriller, drama

moje hodnocení: 9 z 10



Komentáře