Recenze knižní série: Elita

2. díl knižní série

Už 29 dívek bylo vyloučeno, pouhých 6 zůstalo. America mezi nimi. Jak je to možné? Aspen musí do vojenské služby do paláce, takže se s Americou po dlouhé době uvidí. To nepřináší ovšem nic dobrého. America si Maxona oblíbila, ale jakmile zase spatřila Aspena, začala na něj myslet. Přijde Maxon na to, že se spolu Aspen s Americou tajně schází? Dopadnou jako Marlee s Carterem, které za to zbičovali?

úryvek z knížky:

Všechno se ale změnilo, když jsem se mu košili pokusila svléknout. Na zádech se mu lepila na kůži a při stahování vydávala mlaskavý zvuk. "Opatrně," zasténal. Přikývla jsem a obešla lavici za něj. Záda jeho košile byla prosáklá krví. Na okamžik jsem zůstala stát jako opařená. Pak jsem se ale, abych situaci nezhoršovala, dala zase do práce. Když se mi konečně podařilo svléct mu košili, pověsila jsem ji na jeden z háků a využila několika vteřin, abych se uklidnila. otočila jsem se zpátky k Maxonovým zádům. Z ramene mu křížem až do pasu sahal krvavý pruh, který překrýval druhý, také krvácející, a ten zas jiný, který vypadal celkem zahojený a po nímž byl další, už zajizvený. Nejčerstvější pruh tvořilo asi šest šrámů a ty starší pod nimi se nedaly ani spočítat. Jak k tomuhle došlo? Maxon je přece princ. Člen královské rodiny, syn panovníka, má výhradní postavení. Stojí nad vším, někdy i nad zákonem, tak jak přišel k těm zmrskaným zádům? Pak jsem si vzpomněla na pohled v králových očích ten večer ve studiu. A na Maxonovu snahu nedat najevo svůj strach. Copak je možné provést něco takového svému vlastnímu synovi?

autor: Cass Kiera

počet stran knihy: 278

původní název: The Elite

žánr: romantický

moje hodnocení: 10 z 10

Výsledek obrázku pro elita kiera cassová

Komentáře