Recenze knihy: Seznam mrtvých

Ella a Jensen

Ella je obyčejná studentka posledního ročníku střední školy. Město, ve kterém Ella žije, je klidné a bezpečné. Avšak před pár dny se ztratila Vee Bartolová a nikdo neví proč a jak. Ella se rozhodne jít se svou kamarádkou Linds na Brockův večírek a když z něho odchází, někdo ji v hrozivé klauní masce přepadne a chce zabít. Naštěstí se zde v pravou chvíli objeví Jensen, který šel zpět k autu. Všimne si Elly a zavolá policii. Jenže Ella, Jensen ani policie neví, kdo se skrýval pod klauní maskou. Je možné, že toto přepadení nějak souvisí se ztracením Vee? Co se stane s Monikou a Brockem, kteří také zmizí? Nemá toto něco společného s už čtyři roky mrtvým Pennem, který spáchal sebevraždu, protože ho ostatní šikanovali? Zamiluje se Jensen do Elly, když byli dříve nejlepší kamarádi? Kdo je vrah?

úryvek z knížky:

Sandály mi pořád klapaly po asfaltu. Ne. Počkat. Po zádech mi šplhali mravenci. Už stojím, takže ty kroky... nejsou moje. Na zátylku se mi zježily chloupky. Prudce jsem se otočila a rozhlédla se po temné silnici kolem sebe. Bez dechu jsem mhouřila oči do temných stínů mezi auty. Nic jsem neviděla. Uběhly vteřiny, kdy jsem se neodvažovala pohnout nebo hlasitěji nadechnout. Napínala jsem uši, jestli nezaslechnu kroky, rozléhalo se tu však jen tiché cvrlikání hmyzu, co vylézal v noci. Co když opravdu existuje bigfoot? Nebo čupakabra? Nebo obrovský masožravý smradlavý brouk? Jsem fakt blbá. Nikdo tu není. Jde jen o další případ Elliny fantazie. Místo práv bych na univerzitě mohla spíš studovat tvůrčí psaní. Dokázala jsem se vyděsit kvůli něčemu neškodnému tak moc, že bych mohla být levnou napodobeninou Stephena Kinga. Tiše jsem se zasmála, otočila se zpátky k autu a natáhla se po klice. Sotva jsem se jí dotkla konečky prstů, najednou mi vlasy na spánku ovanul teplý vzduch. To bylo jediné varování. Všechny instinkty v těle se mi okamžitě probudily, křičely na mě, ale bylo pozdě. Na ústech mi přistála dlaň. Prudce jsem sebou trhla, klíčky mi vyklouzly z prstů a s cinknutím dopadly na silnici...

autor: Jennifer L. Armentrout

počet stran knihy: 342

původní název: The Dead List

žánr: horor, thriller

moje hodnocení: 9,5 z 10

Výsledek obrázku pro seznam mrtvých jennifer armentrout

Komentáře