Recenze knižní série: Milion světů s tebou

3. díl knižní série

Marguerite zjistí, že Wyatt Conley chce zničit tisíce dimenzí jen proto, že v té jeho dimenzi zemřela - rozštěpila se Josie, kterou z celého srdce miluje. Marguerite je samozřejmě rozhodnutá, že to tak nenechá a dimenze zachrání. Ale jak? Vždyť na ni všude číhá někdo z Triadu a chce ji zabít. Dokáže nakonec ušetřit miliony životů?

úryvek z knížky:

Země se znovu zachvěje, tentokrát silněji. Zvrácená pevně sevře svého Ohniváka a spěšně zmizí. Zapotácím se a Theo mě zachytí a zatřese se mnou. "Vypadni z ní. Vypadni!" 
"Už je pryč! To jsem já!" vykřiknu. "Hroutí se. Vesmír se hroutí. Zvrácená použila svého Ohniváka a zničila nás..."
"Cože?" Theo vypadá, že snad omdlí. Rodiče začnou pomalu chápat, o co jde, a pak ze zděsí. "Zvrácená se vrátila. Spustila řetězovou reakci. Nedokázala jsem ji zastavit." Z hrdla mi unikne vzlyknutí. Moje rodina, moji přátelé, celý svět mojí vinou zemře. "Zatraceně!" Táta se rozběhne k hromádce nástrojů na opačném konci obýváku. Máma s Theem jsou mu v patách. "Zvládneme to. Kolik máme času?" Pár hodin, chci říct. Tak dlouho trvalo, než padla římská dimenze. Ale je možné, že náš svět je křehčí, protože zemětřesení je zpátky a tentokrát dost silné na to, aby rozdrnčelo nádobí v kuchyňských skříňkách. Pár knih, které ještě zůstaly na policích, sletí na zem. Na tátovu otázku odpoví máma. "Moc ne." Všichni se okamžitě dají do práce, sahají po materiálu, snaží se co nejrychleji sestrojit stabilizační přístroj. Josie s prázdným výrazem začne sundávat věci z polic a pokládat je na podlahu, aby nedopadaly samy a nerozbily se - během zemětřesení to asi dává smysl, naší situaci to ale úplně nepomáhá. Nemůžu jí mít ale za zlé, že je v šoku. Sama jsem ochromená. Pak zaslechnu na chodbě kroky. Kdo další je v našem domě? Jen jeden člověk. Otočím se na podpatku a uvidím...

autor: Claudia Gray

počet stran knihy: 317

původní název: A Million Worlds with You

žánr: romantický, drama, dobrodružný

moje hodnocení: 9 z 10

Výsledek obrázku pro milion světů s tebou

Komentáře