Recenze knižní série: Koruna

5. díl knižní série

Eadlyn si v Selekci nechá jen pár svých oblíbenců, jako je Kile, Fox nebo Henri se svým tlumočníkem Eikkem (Henri totiž pochází ze Swendway, takže neumí anglicky). Ale ani jednoho úplně nemiluje. Ke Kilemu sice něco cítí, ale... Koho si vezme Eadlyn za muže, Henriho? Kdo je doopravdy lady Brice, žena, která pomáhá s chodem státu?

úryvek z knížky:

Otevřel jeho komorník a laskavě mi pokynul, abych šla dál. Henri seděl u stolu nad knihami a po ruce měl džbán s čajem. Když mě uviděl, postavil se a uklonil se mi způsobem, který lze popsat jedině jako veselý. "Ahoj dneska!" zachichotala jsem se a vydala se k němu s širokou dřevěnou krabičkou v rukách. "Ahoj Henri." Položila jsem ji k němu na stůl, a když jsem ho objala, celý se následkem toho projevu přízně rozzářil. "Co to tady máš?" Začala jsem se dotýkat jeho knih a zjišťovat, co se v nich píše. Samozřejmě že se učil angličtinu, třebaže tu neměl nikoho, kdo by mu s tím pomohl. Potom popadl sešit, zvedl ho do výšky a ukázal na něj. "Já pro vás napsal. Já můžu číst, ano?
"No jistě."
"Dobrý, dobrý." Zhluboka se nadechl, zvedl papíry do vzduchu a usmál se. "Drahá Eadlyn. Vím, že nemůžu říkat, ale já myslím na vám všechny dni. Moje slova ještě nedobrá, ale moje srdce," přečetl a sáhl si přitom na prsa, ",cítí, co nemůžu říkat. I finsky řekl bych je špatně."

autor: Cass Kiera

počet stran knihy: 272

původní název: The Crown

žánr: romantický

moje hodnocení: 8 z 10

Selekce / Selekcia: Koruna - Kiera Cass | Databáze knih

Komentáře