Recenze knižní série: Dcera

4. díl knižní série

Americe a Maxonovi se po čase narodili dvojčata Ahren a Eadlyn, ale protože byla Eadlyn o chvíli starší, měla se stát budoucí královnou. Eadlyn už měla věk na vdávání, ale kluci ji vůbec nezajímali. Když jí rodiče navrhli Selekci, samozřejmě nesouhlasila. Vymyslela plán. Pozve do paláce těch 35 kluků a bude se je snažit co nejrychleji dostat zase pryč a potom na konci Selekce řekne, že si nikoho nevybrala a do nikoho se nezamilovala. Opravdu se do nikoho nezamiluje? Nepřežene to Eadlyn s prvním vyloučením?

úryvek z knížky:

"Promiňte, je tu s vámi vaše prvorozená, když dovolíte!" Máma zrudla, táta si odkašlal a pokračoval: "Nám to v Selekci vyšlo, a přestože mí rodiče měli své problémy, vyšla vlastně i jim. Takže...doufali jsme..." Najednou jakoby se vyhýbal mým očím. Jejich narážky mi docházely hodně pomalu. Věděla jsem, co je Selekce, ale nikdy, ani jedinkrát nepadlo slovo o tom, že by mohla potkat někoho nás, natož mě. "Ne." Máma zvedla ruce jako na obranu. "Jen si poslechni..."
"Selekce?" vypěnila jsem. "Vy jste zešíleli!"

autor: Cass Kiera

počet stran knihy: 318

původní název: The Heir

žánr: romantický

moje hodnocení: 8 z 10

Výsledek obrázku pro kiera cass dcera

Komentáře