Recenze knižní série: Summer

3. díl knižní série 

Summer, dívka s obrovským talentem na zpěv a hru na hudební nástroje zemřela v nákupním centru po vystřelení z pistole. Darina to sama viděla. Nějaký chlap v černé kukle kolem hlavy vtrhl do nákupního centra a začal střílet. Jestli naslepo, nebo na Summer jako na cíl, to nikdo neví. Vrah utekl a neví se, kdo to je. Protože Summer byla Darinina kamarádka, rozhodla se tomu určitě přijít na kloub. Zároveň ale prožívá špatné období svého života. Neustále se hádá se svou matkou Laurou a nevlastním otcem Jimem. Také postupně přichází o své kamarády, protože je neustále na Foxtonském hřebeni s Phoenixem nebo s Krásnými mrtvými a nebo se věnuje vraždě Summer. Summer je na tom však špatně, bojí se o svou matku, která je z její smrti zničená. Ale proč Summer zemřela? Jak mohla mít nějaké nepřátele, když byla tak krásná, byla pěveckou hvězdou, byla tak hodná, prostě dokonalá? Stála za tím vším láska?

úryvek z knížky:

"Zapůsobilo na mě, jak dobře jsi pracovala," pokračoval. Páni, další pochvala! Takový rozhovor jsem nečekala. "Ale také mě znepokojilo, jak se zaplétáš do věcí, které se tě netýkají." Má na mysli Mentonea a Marii! došlo mi. Hunter mi samozřejmě přečetl myšlenky. "Ano. Tohle téma sem nepatří. Nemá to nic společného se Summer nebo s Phoenixem, ani s nikým dalším z Krásných mrtvých."
"Ale má to co dělat s váma! A vy jste přece taky Krásný mrtvý!"

autor: Eden Maguire

počet stran knihy: 263

původní název: Beautiful Dead - Summer

žánr: romantický, drama

moje hodnocení: 9 z 10

Krásní mrtví – Summer - Eden Maguire - Megaknihy.cz

Komentáře