Recenze knižní série: Phoenix

4. díl knižní série 

Na tohle se Darina těšila nejméně. Ještě pár dní a Phoenixe už opravdu nikdy neuvidí. Phoenix ji přesvědčuje, ať to vzdá, ať se na něho vykašle, zapomene na Krásné mrtvé a žije dál svůj život. Ale Darina se nevzdává. Phoenix zemřel ubodáním nožem do zad na benzínce s pár chlapci a dvěma bratry Phoenixe - starším Brandonem, mladším Zakem. "Toto bude zajisté nejtěžší úkol!" myslí si Darina. A také je. Brandon jí nechce nic říct, když už, tak jenom lež. Celá Phoenixova rodina Rohrových je velice smutná, jen se hádá a nemá Darinu ráda, ale ta se jim snaží jen pomáhat. Zak má problémy ve škole, stýká se s nebezpečnou partou drogových dealerů a to nevěstí nic dobrého, jen další průšvih za dalším. Darina touží Zakovi pomoct, ale to neudělala dobře. Nejenom se na ni zlobí rodina Rohrových, že se jim nemá motat do života, ale i "přátelé" Zaka. Pořád ji pronásledují, dokonce ji jednou i unesli, naštěstí ji Phoenix pomohl a následně jim vymazal paměť. Kdo přesně zabodl nůž do Phoenixových zad? Proč? Jak se Darina vyrovná s tím, že svrchovaný pán Hunter je její příbuzný? Nevzdá to Darina nakonec? Odejde Phoenix opravdu zpátky do nebe?

úryvek z knížky:

Jeho dotek byl studený jako led. Z místa na čele, kudy mu projela Mentoneova střela, mu začal vytékat pramínek tmavé krve. Vítr se odklonil a vytlačil bouřkové mraky z údolí na další hřeben. Obloha nad námi se začínala projasňovat. "Poslouchej mě, Darino," řekl Hunter a nepřestával na mě upírat oči, které mu pomalu vyhasínaly. "Vybral jsem si tě, abys pomohla Krásným mrtvým, a byla to dobrá volba. Nezklamala jsi nás. Nikdo by nedokázal projevit víc odvahy, víc oddanosti." Cítila jsem, jak mi po tváři stékají žalostné slzy. Nechala jsem je téct. Prosím, zůstaňte! "Choval jsem se k tobě příkře, ale nesmíš si to brát osobně. Bylo to pro dobro ostatních," vysvětloval. "Kvůli Jonasovi, Arizoně, Summer a Phoenixovi. Mým hlavním úkolem bylo zachovat a chránit naše tajemství." Rozumím. Nad hlavou se nám honily mraky, bílé střídaly černé. Hunter na mě láskyplně pohlédl. "Vždycky jsem v tebe vkládal velikou naději." Viděla jsem, jak mu vyhasíná světlo v očích, jak se mu třese jeho silná ruka. Rozhodl se zůstat na nohou až do konce. Přes dvůr se prohnal náhlý poryv větru, zalomcoval s ním, ale k zemi ho nesrazil. Byla jsem zoufalá a nemocná. Naděje se rozplynula. Hunterovi se zachvěla víčka. Zahalilo ho světlo, mihotavé a magické. "Je čas se rozloučit," ozval se nějaký hlas. Polekaně jsem se ohlédla. Ze stodoly vyšel Dean. Hunter se na mě pořád díval a potom se jeho tělo proměnilo ve stříbrnou páru.

autor: Eden Maguire

počet stran: 279

původní název: Beautiful Dead - Phoenix

žánr: romantický, drama

moje hodnocení: 9,5 z 10

Cukrblik blog :): Eden Maguire - Phoenix (Krásní mrtví #4)

Komentáře