Recenze knižní série: Arizona

2. díl knižní série

Arizona, byla to dívka krásná, ale nikdo jí neviděl úplně do duše, co si myslí, jak se cítí. Arizona neměla Darinu ráda, ani potom, co se snažila najít odpověď k její smrti - zřejmému utonutí v jezeře. Arizona dokonce hodně faktů zatajovala, zato byla také krutě jejich svrchovaným pánem potrestána. Darina zjistila, že má Arizona autistického bratra  a že měla dokonce i kluka Kyleho. A ten její bývalý kluk se Darině nějak nezdál. Byla si už skoro jistá, že za to může Kyle. Ale to tak úplně pravda nebyla. Kdo ji tedy zabil? Utopila se vůbec, není za tím něco úplně jiného?

úryvek z knížky:

Pevně mě tiskl, skoro jsem se dusila. "Miluju tě a nemůžu tě mít." Vymanila jsem se z jeho objetí, chytla ho za ruku a přiložila si ji na srdce. "Už nemluv," zaprosila jsem. V tu chvíli jsme si všimli malých žlutých plamenů na svahu, kde Phoenix upustil petrolejovou lampu. Olizovaly suchou trávu a trnité keře, vystřelovaly z půdy jako rychlé, jiskřivé prsty. Ze tmy dole vyběhl Hunter, strhl si bundu a začal jí mlátit do ohně, dokud neudusil poslední plamínek. Vylétl roj jisker a místo zahalil oblak kouře. Rozkročil se nad spáleništěm a založil si ruce na prsou. Ve tváři měl takový vztek, že jsem vyděšeně couvla. "Viděli jste někdy lesní požár?" zeptal se nás. "Víte, jakou rychlostí se oheň šíří a stravuje les?" 
"Je nám to líto," vykoktala jsem. "Je mi to líto. Můžu za to já." Phoenix se postavil mezi mě a Huntera. "Neposlouchejte ji. Je to moje vina - upustil jsem lampu."
"Myslíš si, že mi záleží na detailech?" Hunterův hlas byl strašidelně klidný. Pomalu přistoupil k Phoenixovi. Pořád jsem čekala, kdy jeho hněv vybouchne.

autor: Eden Maguire

počet stran knihy: 269

původní název: Beautiful Dead - Arizona

žánr: romantický, drama

moje hodnocení: 8,5 z 10

Knihomolův koutek: Eden Maguire: Krásní mrtví-Arizona

Komentáře