Recenze knihy: Jen 27 dnů

Uzavřela nebezpečnou smlouvu. A čas běží...

Knížka je o Hadley, která chodí na střední školu v New Yorku. Jednoho dne se dozví, že spáchal sebevraždu jeden student z její školy - Archer Morales. I když ho prakticky vůbec nezná, strašně ji to trápí. Jak si mohl sáhnout na život tak mladý kluk? Na jeho pohřbu potká divného chlápka, který se jí představí jako Smrťák. Nabídne jí smlouvu. Vrátí se o 27 dní do minulosti a odradí Archera od sebevraždy. Hadley souhlasí, ale je jí jasné, že vrátit život někomu, kdo má být mrtvý, nebude zadarmo. Přesvědčí Hadley Archera, i když je samotářský a nekamarádský? Kdo je to Havoc? 

úryvek z knížky:

Dělalo mi potíž zaostřit zrak na jeho obličej. Před očima se mi míhaly tancující černé skvrny, které mu deformovaly rysy. Chtěla jsem křičet, ale jediné, co ze mě vyšlo, byl přidušený zvuk lapání po dechu. Na rtech jsem cítila krev.
"Bylo by fér uznat, že jsem tě varoval," řekl Havoc a popleskal mě po tváři. "Snažil jsem se ti říct, co se stane, ale ty jsi neposlouchala." Dramaticky si povzdychl. "No co. Hádám, že se ti teď splní tvé přání. Zemřeš jako tragická hrdinka a možná, jen možná, to tvůj kamarád Archer přežije. Nikdy úplně nevíš, co si ostatní myslí, že ne? Jaká škoda. Pozdravuj ode mě Smrťáka, ano?"

autor: Alison Gervaisová

počet stran knihy: 316

původní název: In 27 Days

žánr: romantický, drama, fantasy

moje hodnocení: 8 z 10

Výsledek obrázku pro alison gervaisová jen 27 dnů

Komentáře

Okomentovat