Recenze knižní série: Víš, že tě potřebuju?

2. díl knižní série 

Tyler s Eden se do sebe nakonec zamilují. Ale Eden se rozhodne Tylerovi říct, že spolu nemohou být, protože je její nevlastní bratr a  že by to nemohlo fungovat. A tak začne chodit s Deanem, nejlepším kamarádem Tylera. Ten na rok odjíždí do New Yorku, kde je zapojený do programu, který pomáhá dětem v nesnázích. Pozve Eden, aby ho přijela na prázdniny navštívit. Zde jsou opět spolu a cítí výčitky vůči Deanovi. Do New Yorku mají přijet i kamarádky Rachael a Meghan, ale Meghan onemocní, takže místo ní přijede Dean a Tylerova bývalá přítelkyně Tiffani. To ovšem nevěstí nic dobrého, protože Tiffani jako jediná o jejich tajném vztahu ví. Samozřejmě chce Tylera získat zpátky a vydírá Eden, že pokud se s Tylerem nerozejde, ihned zavolá Deanovi a rodičům a vše jim řekne. To ale Eden nechtěla a tak se s Tylerem musela znovu rozejít. Budou zase spolu? Co Tiffani, řekne to Deanovi? A co dobrák Dean, který nikdy neudělal nic špatného, jak to bude snášet?

úryvek z knížky:

"Nedělej to!" Vrhnu se vpřed a pokusím se jí telefon vyrvat z ruky. Srdce mám až v krku a mám pocit, že nemůžu dýchat. Tělem mi přestane proudit krev a z obličeje se mi vytratí barva. Tiffani se usměje způsobem, který nevěstí nic dobrého. Natáhne jednu ruku a zabrání mi dostat se k ní, zatímco druhou, ve které drží telefon, zvedne co nejvýš do vzduchu, abych na něj nemohla dosáhnout. Stiskne mikrofon, takže slyším, jak se monotónní vyzváněcí tón rozléhá po celé místnosti. "Skoncuj to s Tylerem a já Deanovi nic neřeknu. Platí?"
"Fajn!" vykřiknu. Nemám jinou možnost. Roztřesou se mi ruce a na ramena mi dolehne těžký balvan. Tiffani mě okamžitě odstrčí dozadu a ukončí hovor dřív, než ho Dean stačí přijmout. Jsem tak otupělá, že necítím žádnou úlevu. "Takže, stane se to takhle," široce se usměje, ale v tom úsměvu se skrývá tolik zákeřnosti, že je mi zatěžko se na ni jen dívat. Teď už je mi opravdu zle. Škoda, že se mi nepodařilo utéct z restaurace, dokud jsem měla šanci. "Potřebuju, abys to udělala ještě dnes. Řekneš Tylerovi, co chceš, ale musí z toho jasně pochopit, že to vaše nechutné skotačení skončilo. A hned potom se musíš přestěhovat do našeho hotelu." 
"Cože?" Můj hlas se změnil v tenounký šepot. Vůbec nezní pevně a silně, jak bych si přála. Jen slabý. Poražený.

autor: Estelle Maskame

počet stran knihy: 320

původní název: Did I Mention I Need You?

žánr: romantický, drama

moje hodnocení: 10 z 10

Víš, že tě potřebuju? | KNIHCENTRUM.cz

Komentáře