Recenze knižní série: Víš, že tě miluju?

1. díl knižní série 

Eden bydlí u své mámy v Portlandu. Její rodiče jsou rozvedení. Táta se před třemi lety odstěhoval a skoro s nimi nekomunikuje. Avšak jednou, na konci školního roku, zavolá, jestli nechce Eden strávit prázdniny u něho, v Los Angeles. Nejdřív se Eden vůbec nechce, ale pak nabídku přijme. Zde se seznámí se svoji nevlastní mámou Ellou, třemi nevlastními sourozenci a spoustou nových lidí. Všichni jsou jí sympatičtí, dokonce si rozumí i s Ellou, jen její nevlastní bratr Tyler je strašně protivný. Jediné, co jí dokáže říct, je nějaká nadávka nebo ironická poznámka. Tyler se občas ani nevrátí domů nebo se vrací až hodně pozdě v noci. Edeniny přátelé často pořádají různé večírky, na kterých se vždy strašně opijí. Ovšem Tyler ze všech nejvíc. Také Eden zjistí, že bere drogy. Jednou však Tyler Eden řekne, že ji miluje. Ale to přece nejde, jsou to nevlastní sourozenci. Jak to dopadne? Zamiluje se také ona do něho? Nezjistí to Tiffani, Tylerova přítelkyně?

úryvek z knížky:

Než jsem přijela do Los Angeles, nevěděla jsem, co mám čekat, ale jedno můžu říct jistě. Nečekala jsem, že můj nevlastní bratr je šílenec. "To je ten třetí?" vyprsknu, když vidím, že hosté kolem mě zcela ignorují, co se právě přihodilo. Já na rozdíl od nich, tu bizarní scénu nemůžu dostat z hlavy. Co si ten kluk o sobě myslí? "Ehm, jo," přikývne Rachael a pak se rozesměje. "Cítím s tebou. A s pomocí boží doufám, že tvůj pokoj je od jeho pokoje co nejdál."  
"Proč?" Zničehonic znervózní, jako bych právě odhalila její nejhlubší a nejtemnější tajemství, které je zároveň tou nejtrapnější věcí na světě.

autor: Estelle Maskame

počet stran knihy: 351

původní název: Did I Mention I Love You

žánr: romantický, drama

moje hodnocení: 10 z 10



Komentáře