Recenze knižní série: Víš, že mi chybíš?

3. díl knižní série 

Tiffani přesvědčí Eden, aby se s Tylerem rozešla, protože ho chtěla pro sebe. Ale potom Eden Tylerovi řekne pravdu a jsou naštěstí zase spolu. Rozhodnou se říct o jejich vztahu i rodině a kamarádům. Mamka Eden se svým přítelem to vezmou v pohodě. Ale Edenin otec, tedy Tylerův nevlastní táta, se nesmírně rozčílí a dokonce se s Tylerem poperou. Tyler navíc zjistí, že se jeho vlastní otec, který byl osm let ve vězení za týrání právě Tylera, vrátil do města. Tohle už neunese a jede si pročistit hlavu pryč. Eden je z toho smutná, ale myslí si, že se pryč nezdrží více jak měsíc. Jenže už uběhl rok a on se jí ani neozval. Eden se přestěhuje na kolej do Chicaga, kde studuje na univerzitě. Když přijede na prázdniny domů, objeví se zde i Tyler. Proč tak nečekaně přijel? Proč se na Eden tak všichni divně koukají? Je to kvůli tomu, že chodila se svým nevlastním bratrem? Co bude s Edeninou rodinou, která spolu ani nemluví a pomalu se rozpadá?

úryvek z knížky:

"Děláš si legraci?" málem si odplivne táta hrdelním hlasem a střelí po Elle naprosto nevěřícím pohledem. Ella se k němu rozběhne a zajíká se marným žadoněním. "Proč čekat až do pondělí?" zeptá se Jamie ve stejném okamžiku, kdy udělá výhružný krok směrem k Tylerovi, jako by se na něho chtěl vrhnout. Oba jsou teď přibližně stejně vysocí a hledí si navzájem do očí. "Proč neodejdeš hned? Nikdo s tebou nechce mluvit, kromě - já nevím - mámy? A tvé přítelkyně, hádám." Přes rameno na mě vrhne znechucený pohled. Na Tylerově tváři je vidět zmatek a překvapení. Svraští obličej, stáhne obočí a zatne čelist. Je těžké uvěřit, že spolu s Jamiem kdysi vycházeli. "Co je s tebou, kámo?" Podívá se na mě, téměř jako by žadonil o vysvětlení, proč se jeho bratr obrátil proti němu. "Varovala jsem tě," přehluším tátovu a Ellinu hádku, ale pak si vzpomenu na poznámku o "přítelkyni", a obrátím se na Jamieho. "Krucinál, Jayi. Vypadá to snad, že jsem nad jeho návratem vzrušením bez sebe? Protože nejsem. Jsem na něho naštvaná stejně jako ty."

autor: Estelle Maskame

počet stran knihy: 306

původní název: Did I Mention I Miss You

žánr: romantický, drama

moje hodnocení: 10 z 10


Komentáře