Recenze knižní série: Falešný polibek

1. díl knižní série 

Arabella Celestine Idris Jezelie přezdívaná Lia je První dcerou rodu Morrighan. Liin otec rozhodl o sňatku mezi Liou a princem z Dalbrecku. Jenže to se samozřejmě Lie nelíbilo, aby její otec rozhodoval o její budoucnosti, navíc toho prince v životě neviděla. Proto se služkou Pauline naplánovali útěk z Civicy, kde Lia bydlela, do Terravinu, městečka Pauliina dětství. Zde Lia s Pauline pracovali jako hospodyňky v místní krčmě. Lia potká v krčmě dva cizince - Rafeho a Kadena. Brzo se s Liou spřátelí a rozhodnou se v krčmě zůstat o něco déle. Ale jeden z nich je nájemný vrah, který ji má zabít a ten druhý je onen princ z Dalbrecku. Dokáže je Lia rozeznat? 

úryvek z knížky: 

Uslyšela jsem kroky, ale už bylo pozdě. Neměla jsem ani čas se otočit, a kolem hrudi mě uchopila paže. Škubla mnou odzadu. Pak mi ten útočník přitiskl paže k tělu. Pokusila jsem se vykřiknout, ale ucítila jsem špičku nože na krku a uslyšela varování, ať koukám zůstat zticha. Cítila jsem jsem jeho pach, zkažené zuby, horký dech, mastné nemyté vlasy, dusivý smrad propocených šatů, a to všechno mě dusilo stejně jako ruka, která mě svírala. Nůž se mi tiskl do masa a cítila jsem, jak mi do prohlubně v krku stéká pramínek krve.

autor: Mary E. Pearsonová

počet stran knihy: 363

původní název: The Kiss of Deception

žánr: dobrodružný, historický, drama

moje hodnocení: 9 z 10

Letopisy Pozůstalých/Kroniky pozostalých: Falešný polibek - Mary E ...

Komentáře